Met Gflex server- en werkplekbeheer zorgt u voor een moderne en veilige inrichting van werkplekken
Neem contact op met Gflex
Neem contact op met Gflex
Server- en werkplekbeheer is cruciaal voor bedrijven.
Gflex waarborgt een betrouwbare ICT omgeving, optimale beveiliging en is gericht op het voorkomen van storingen en andere problemen rond uw ICT.
Met de proactieve monitoring van Gflex voorkomt u uitval van uw ICT omgeving.
Gflex zorgt ervoor dat medewerkers probleemloos kunnen werken op verschillende locaties. Daarbij kunnen zij gebruik maken van verschillende eventueel eigen devices.
Hiermee blijft de continuïteit van het bedrijf gewaarborgd.
Wij willen dat ICT altijd werkt. Wanneer een server, een ander apparaat of netwerkverbinding niet werkt, worden uw medewerkers direct geholpen met zo min mogelijk hinder bij hun dagelijkse werk.
Wij verstrekken alle benodigde software om uw computers op afstand te beheren, te beveiligen en te updaten volgens het afgesproken ICT beleid.
Onze ICT specialisten voeren maandelijks onderhoud uit op de servers, installeren updates en controleren de fysieke hardware status en back-ups.
We monitoren de servers en essentiële services in de gaten, evenals de netwerkbeschikbaarheid. En reageren direct bij storingen.
Het is essentieel om back-ups te hebben. Met onze ICT aanpak leveren we een snelle manier om back-ups te maken en terug te zetten.
Digitalisering, elektrische fietsen en online fietsverkoop hebben de overwegend traditionele branche flink op z’n kop gezet. In deze case vertelt één van de eigenaren, Henk Ridder samen met senior assistent-manager Gert-Jan van Laar, over de strategie van Profile Ridder in Nijkerk en Zeewolde, en welke rol ICT hierin speelt.
Bekijk deze caseManager Facilitaire Dienst, Ben van Gils; “Een paar jaar geleden zijn we gehackt, alle bestanden op de server werden stuk voor stuk versleuteld. Een medewerker zag letterlijk de bestandsnamen één voor één veranderen. Zij heeft toen direct aan de bel getrokken. Gelukkig maar! We hebben toen direct Gflex gebeld. Zij hebben alle servers plat gegooid en een back-up teruggezet. We konden in no-time weer werken en waren een half uur aan werk kwijt, maar dat is acceptabel in zo’n situatie. Dan zie je pas hoe belangrijk een goede back-up is. De schrik zat er goed in!”
Bekijk deze caseHazeleger Kaas is opgericht in 1922 en gespecialiseerd in het snijden en verpakken van kaas. Het bedrijf werkt voor veel bekende kaasmerken. Snelheid, flexibiliteit, innovatie en duurzaamheid vormen de belangrijkste kernwaarden.
Bekijk deze caseNico van de Bunt heeft een mooi poeliersbedrijf en horecagroothandel in Nijkerkerveen. Snelheid, versheid en goede orderafhandeling staan centraal bij dit groeiende bedrijf.
Bekijk deze caseOverdag is Jeroen Berger druk in de weer met drinkwaterinstallaties door heel Nederland. In zijn vrije tijd knutselt hij graag aan auto’s, samen met hond Wax. Sinds 2013 is hij actief met BWA & Partners en verantwoordelijk voor het onderhouden, controleren en adviseren van drinkwaterinstallaties. Sinds 2019 is de naam veranderd, een mooi moment om te kijken naar een slimme oplossing voor de e-mail.
Bekijk deze caseKraats Kip is een vers groothandel in… jawel, Kipspecialiteiten. Eigenaar John van de Kraats loopt al een tijd mee in de markt en door zijn unieke werkwijze en jarenlange ervaring weet hij wat goed is voor de markt en zijn klanten die voornamelijk bestaan uit poeliers, slagers, horeca en groothandels. Ook is John altijd bezig met het verbeteren van processen. Zo zag hij dat de telefonie stabieler en slimmer kon en heeft vandaar samen met Gflex gekeken naar welke mogelijkheden er waren met de technieken van deze dag.
Bekijk deze caseAsiatico is een groothandel met een uitgebreid assortiment Aziatische voedselwaren. Het bedrijf streeft naar een optimale orderafhandeling.
Bekijk deze case
BasisUw hele ICT gewoon goed geregeld met alle tools voor een modern digitaal bedrijf.€ 39,- per maand |
VersterktDe complete ICT-oplossing voor uw gehele bedrijf met proactieve 24/7 service.€ 69,- per maand Meest gekozen |
Compleet ontzorgdWanneer uw hoge eisen stelt aan een hoogwaardige ICT-omgeving met uitzonderlijke serviceverlening.Op advies |
|
---|---|---|---|
Maak een afspraak | Maak een afspraak | Maak een afspraak | |
Werkstation automatisering | ✅ | ✅ | ✅ |
Helpdesk tijden op werkdagen van 9.00 tot 17.30 | ✅ | ✅ | ✅ |
Op locatie buiten kantoortijden | ___ | ✅ | ✅ |
Response tijden (24x7 SLA) | Standaard SLA | ✅ | ✅ |
VIP support users | ___ | ___ | 2 |
VIP Response tijd (24x7 SLA) | ___ | ✅ | ✅ |
Kleine wijzigingen | ___ | ___ | ✅ |
Gebruikers registratie | ___ | ___ | ✅ |
Technische consultancy | ___ | ___ | ✅ |
Eigen accountmanager | 2x remote bezoek | 2x remote bezoek/ 1x op locatie | 4x bezoek op locatie |
Server monitoring (24x7 SLA) | Kantoortijden | ✅ | ✅ |
Netwerk ondersteuning (break fix) | ✅ | ✅ | ✅ |
Netwerk onderhoud | ___ | ___ | ✅ |
Server onderhoud (24x7 SLA) | Kantoortijden | ✅ | ✅ |
Nieuwe onderdelen | ___ | ___ | ___ |
Van randapparatuur tot cloudoplossingen, we kunnen alles voor u beheren.
We zetten ons in voor het beste resultaat, rekenen een scherp maandelijks tarief en bieden de mogelijkheid om op basis van servicegebruik te betalen.
Meer weten? Neem dan contact met ons op.
Maak een afspraak Bel me terugMeld u aan voor onze nieuwsbrief!